mandag 12. mai 2014

Nye innkjøp

I de siste ukene har jeg gått til innkjøp av en del ting til min hobby!

Jeg har kjøpt alfabetbokstaver, teip, stickers av ulike slag og ting man bruker mye av.
+ at jeg har kjøpt en pakke med dies, en ny punch og stempler.

Selv har jeg ikke maskin for å bruke disse enda, men kjære Veronica har, og hun er super å lag meg få stanse ut hos henne. Gleder meg veldig til å prøve disse!

Denne punchen ble veldig fin når jeg "modifiserte" litt på den, for i utgangspunktet så ville jeg bare ha de buene, uten den firkantede boksen rundt, men jeg valgte kjøpe den for en billig penge siden jeg bare må måle litt ekstra for å få det slik jeg vil. Etter en del prøving og feiling fant jeg en teknikk, så nå går det greit å bruke den.

Så kjøpte jeg en stempelpakke hos ei på nett, noen er brukte, andre nye. Har ikke fått prøvd de enda, men satser på at det blir bra.

De tingene du ser bilde av er kjøpt brukt, dette fordi jeg syns det er kjekt å kunne kjøpe ting for en billig penge som folk ikke vil ha mer. Så lenge det ikke er noe galt med det og det virker som det skal, skulle det ikke være noe problem å drive litt gjennbruk :) Man kjøper det da tross alt til en lavere pris enn nytt, å mange av tingene kan likevell være nye. Så det syns jeg er kjekt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar